reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janka Štefková

Janka Štefková

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rada ľudí, spoločnosť,rada cestujem spoznávam cudzie krajiny, milujem literatúru a zvlášť Maxima. E. Matkina Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prečo nám ostatným nikto dlhy neodpúšťa?

Janka Štefková

Prečo nám ostatným nikto dlhy neodpúšťa?

Staronový starosta Žehry Ivan Mižigár spolu s poslancami odpustili dlh na nájomnom v obecných bytoch na sídlisku Dreveník v celkovej výške 133 261 eur. Generálny pardon navrhla pätica poslancov s "požehnaním" I. Mižigára. Tá istá skupina poslancov spolu so starostom dlhovala na nájomnom takmer 8 800 eur. Navyše, starostovi odklepli a vyplatili aj mesačnú odmenu vo výške 3 320 eur.

  • 20. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 619x
  • 11
Policajtov v Prešove odťahuje odťahovka

Janka Štefková

Policajtov v Prešove odťahuje odťahovka

Mestskí policajti v metropole Šariša to v práci nemajú ľahké. Zavolajú ich na zásah, idú, prídu, ale naspäť sa už neodstanú. Niektoré ich autá sú v takom zlom technickom stave, že vypovedia službu priamo počas služby. Neostáva nič iné, len zavolať odťahovku a čakať, kým pracovníci odťahovacej služby naložia a odtiahnu pokazené auto a kým príslušníkov polície naspäť do práce odvezú kolegovia. Výsledok? Strata času a strata peňazí z vrecák daňových poplatníkov.

  • 10. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 578x
  • 2
Aj vás trápia jesenné depresie?

Janka Štefková

Aj vás trápia jesenné depresie?

Leto je nenávratne preč. Škoda, lebo bolo teplo a neboli žiadne depresie. Tie sa akosi často skloňujú práve s príchodom jesenného počasia, o ktorom sa vraví, že je najkrajšie. Lebo že – všetko sa farbí jesennými farbami a padá lístie a všetko je farebné a potom príde sneh, potom Mikuláš a potom aj tie Vianoce.

  • 24. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 672x
  • 25
Ako som cestovala s (ne)platnýám lístkom

Janka Štefková

Ako som cestovala s (ne)platnýám lístkom

Cestovala som z Považia domov na východ. Klasika, veď takto cestujem už tri roky. A stále niečo s našimi železnicami zažijem. A ani dnes to samozrejme nebolo inak. Väčšinou odchádzam od kamarátky a kamaráta v nedeľu popoludní. Zháňam pri pokladni miestenku na vlak. Ak ju nezoženiem, sedím v jedálenskom. Ak je plný, sedím pri záchodoch. Alebo stojím pri záchodoch, alebo niekde inde.

  • 22. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 718x
  • 4
Pán primár, dobre sa vám spáva?

Janka Štefková

Pán primár, dobre sa vám spáva?

Keď som si v jednom nemenovanom denníku prečítala o Saške, ktorá bojuje so zákernou rakovinou a primárovi, ktorý jej nechce pomôcť, prišlo mi zle. Iba 2- ročné dievčatko, malé, milé bojuje s ojedinelým zhubným nádorovým ochorením. A pán primár z Detskej fakultnej nemocnice v Banskej Bystrici, z kliniky pediatrickej onkológie a hematológie zrejme bojuje so svojou ješitnosťou.

  • 4. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 091x
  • 26
reklama
Stiesnenosť na prešovskej hematológii

Janka Štefková

Stiesnenosť na prešovskej hematológii

Na prešovskej hematológii to nie je med lízať. Svoje o tom vedia pacienti, ktorí  musia chodiť do tejto ambulancie na vyšetrenie. Na vyšetrenie tu čakajú neraz aj niekoľko hodín. V tmavej, úzkej a slabo vetrateľnej čakárni plnej chorých ľudí.

  • 1. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 549x
  • 1
Prešovčania žijú bez kanalizácie 30 rokov

Janka Štefková

Prešovčania žijú bez kanalizácie 30 rokov

Bez kanalizácie žijú už 30 rokov obyvatelia Dúbravy (mestská časť Prešova). Aj keď to znie priam neuveriteľne, je to tak. „Odkedy žijem na Dúbrave, to je tridsať rokov, stále sa tu rieši kanalizácia a stále ju nemáme. Žijeme tu sto rokov za opicami,“ povedal jeden z obyvateľov.

  • 28. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 378x
  • 0
Vianoce v októbri? Ešte nie, prosím!

Janka Štefková

Vianoce v októbri? Ešte nie, prosím!

A je to tak. Či chceme, alebo nie. Vianoce Vianoce  prichádzajú. A už od polovice októbra. Nedávno som sa prešla po jednom z nákupných centier. Bolo zaujímavé sledovať, ako sa striedajú pulty plné čečiny, kahancov a sviečok na Dušičky a hneď vedľa túto spomienkovú paletu dopĺňajú stromčeky

  • 28. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 364x
  • 0
Poďakovanie pre Majkyho

Janka Štefková

Poďakovanie pre Majkyho

Spoznala som úžasného človeka. Už na prvý pohľad tak vyzeral. Bol bláznivý, život z neho doslova prekypoval. Zoznámili sme sa netradične – ja som akosi nestíhala vlak a nestíhala som ani autobus. Tak som stopovala. A zastavil mi práve on.

  • 23. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 496x
  • 35
Ženy sú hnusné klebetnice!

Janka Štefková

Ženy sú hnusné klebetnice!

Je to tak. Presvedčila som sa o tom nedávno a žiaľbohu na vlastnej koži. Klasický prípad. Žijem na dedine, je mi tu fajn, len tie klebety! Len tie ženy - klebetnice!

  • 9. okt 2010
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 2 600x
  • 35
reklama
Ako som si (ne) hľadala prácu

Janka Štefková

Ako som si (ne) hľadala prácu

Mám prácu. Peknú, dobre platenú, zaujímavú. Ale pred časom som nemala. A tak som si, ako aj každý bežný smrteľník, ktorý nechce žiť z pár eur, prácu hľadala.

  • 4. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 558x
  • 11
Otrasné cestovanie v preplnených rýchlikoch

Janka Štefková

Otrasné cestovanie v preplnených rýchlikoch

Cestovala som  nedeľným rýchlikom z Považia na východ. Nastupovala som pár minút po štvrtej popoludní. Vlak odišiel načas, ale totálne preplnený. No mne sa podarilo kúpiť aj miestenku(nedávno som také šťastie nemala, všetky boli vypredané a tak som zasa strávila časť cesty v jedálenskom).

  • 28. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 666x
  • 115
Ako som dostala po papuli

Janka Štefková

Ako som dostala po papuli

V robote je dusno. Hoci sme na druhom poschodí, ktoré dokáže vyčariť celkom príjemný chládok, je mi dosť horúco. Čumím na monitor a dávam dokopy ceny na kalkulácie na jednu reklamu. „Máš návštevu," do miestnosti  zrazu nakukne Viktorinina čierna hlava. Okom hodím k dverám. V sekunde ma obleje studený pot. Ježiši, čo tá tu robí? Ako ma našla? Zrazu dýcham rýchlo a podlamujú sa mi kolená. To nie je možné. Nikdy som ju nevidela a ani ona mňa a obe predsa vieme, kto je tá druhá. Určite sa mi z tváre vytratila všetka farba. Zbohom krásne opálenie z Kréty!

  • 25. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 467x
  • 27
Keď predavačky lozia večer za zákazníkmi do bytov

Janka Štefková

Keď predavačky lozia večer za zákazníkmi do bytov

Kamarátka sa vybrala do obchodu. S bankovkou v hodnote 20 eur, iné peniaze pri sebe nemala. Kúpila si nejakú maličkosť, proste nejakú sprostosť za tri, či štyri eurá. V obyčajnom obchode, v malom meste. Keď chcela zaplatiť, nastal problém. Vlastne nie pri zaplatení, ale pri vydávaní z tej bankovky. Pokladníčka jej vydala len do desať eur.

  • 24. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 989x
  • 51
Zimné párky, teplé pivo, vykydntý guľáš...

Janka Štefková

Zimné párky, teplé pivo, vykydntý guľáš...

To mesto na som znenávidela, len čo sme doň vošli. Neviem prečo, ale tak to je. Zhnusilo sa mi. Zbridilo sa mi všetkým, nepomohli ani  pekné parky, pekné fontány, teplý prameň, čo lieči plno chorôb, vrátane anorexie. Ja ho nenávidím. Nie, nehavarovali sme tam. Ani sme nikoho nezabili, ani nás nikto nezabil. Len to mesto malo v sebe dačo zlé. Aspoň podľa mňa. Aj podľa Marka, hoci on to tak zle nevidel.

  • 7. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 006x
  • 65
reklama
Zo záložne po svojich

Janka Štefková

Zo záložne po svojich

Nedávno som sa len tak prechádzala po meste. Pozerala som si výklady. Prešla som aj okolo jednej záložne. Zaujal ma tovar vo výklade - mali tam pekné zlato a aj celkom zaujímavé kúsky porcelánu a tak som vošla dovnútra.

  • 9. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 958x
  • 23
Chlieb a spotené predavačky

Janka Štefková

Chlieb a spotené predavačky

Bola som na dedine u starej mamy. Malá dedinka, čistý vidiecky vzduch, prekrásna príroda, proste idylka ako vyšitá. Až kým som nešla do obchodu. Mama ma poslala, lebo nám došiel chlieb. Tak som teda šla. V dedinskom obchode na Liptove som nenakupovala  hádam od svojich štrnástich rokov.

  • 6. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 525x
  • 244
Cestujem v pohode (v preplnenom rýchliku)

Janka Štefková

Cestujem v pohode (v preplnenom rýchliku)

Cestovala som vlakom. Nedávno. Čakala ma dlhá, viac ako 5-hodinová cesta na východ. Vlak bol preplnený, ako vždy, keď je  nedeľa. Tak som sa rozhodla, že si sadnem do jedálenského vozňa. Ešte nikdy som takto necestovala, ale kto sa viezol v preplnenom rýchliku, vie  o čom hovorím. Lepšie niekde sedieť, ako stáť na chodbičke vedľa záchodu, z ktorého to riadne páchne.

  • 2. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 648x
  • 1
Kam s mojou depkou?

Janka Štefková

Kam s mojou depkou?

Prvé dni po dovolenke patria vždy odmrazovaniu chladničky. Teda, u normálnych ľudí. Lenže keďže ja k nim nepatrím, tak nerozmrazujem. Lebo ja vlastne nemám čo. Pre ten kúsok slaniny a dve vajcia? Pre to chladničku predsa nebudem vypínať a nemusím ju tým pádom ani rozmrazovať a umývať. Mame o tom radšej nehovorím, asi by zinfarktovala. Potom sa modlím, aby sa na to nespýtala a nemusela som cigániť. Podľa nej neviem hospodáriť, ani šetriť a ani plno ďalších vecí. Jasné, že sa tu potom natíska otázka, že po kom to taká nanič som. No čo ja viem? Neriešim.

  • 15. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 317x
  • 18
Čím užšia, tým lepšia!

Janka Štefková

Čím užšia, tým lepšia!

Výlet sme si dohodli na štvrtok. Po raňajkách nás Denisa berie autom na vraj  najkrajšiu a najčistejšiu pláž. No, som zvedavá. Dúfam, že nepresedím pol dňa v aute pre kus farebného piesku. "Pláž sa volá Elafonissi a je tam ružový piesok. Je to síce ďaleko, cesta dosť blbá, ale stojí to za to."

  • 21. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 323x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu