reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janka Štefková

Janka Štefková

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rada ľudí, spoločnosť,rada cestujem spoznávam cudzie krajiny, milujem literatúru a zvlášť Maxima. E. Matkina Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Ženatý chlap je mŕtvy chlap?!

Janka Štefková

Ženatý chlap je mŕtvy chlap?!

Ženatý chlap je mŕtvy chlap?! -Ženatý? - Marko bol prekvapený, ale nie veľmi. Aspoň sa mi to tak zdalo. Že by ma až tak dobre poznal? Doriti? Moje tajomstvo akože nie je moje, ale verejné tajomstvo? -Hej, ženatý- prikývla som. Nešťastne, lebo ženatý chlap je vždy nešťastie. A v mojom prípade totálna pohroma. -To si si nemohla nájsť slobodného? -Keby som si mohla, tak by som ho našla. Tak asi nie je k dostáni.

  • 4. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 766x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu