reklama

Jožo Kubáni sa vracia do našich obývačiek

Reportér TV JOJ Jožo Kubáni je späť v mediálnom svete. Problémy s alkoholom sú minulosťou a kontroverzný reportér je opäť v našich obývačkách. Podľa ankiet a názor na internete ľuďom chýbal. Mnohí sa tešia, že sa vyliečil zo svojej choroby - že prestal piť a znovu je na televíznych obrazovkách.  Jožo sa niekoľko mesiacov, konkrétne päť spamätával  v resocializačnom zariadení na Zlatej bani neďaleko Prešova. Tu úplne skoncoval s pitím aj vďaka šéfovi zariadenia Fero Bujnovský.  Jojkársky reportér Jožo býva  priamo pod Vysokými Tatrami, konkrétne v Tatranskej Štrbe v Popradskom okrese. „Z okna mám výhľad na krásu tatranských končiarov. Už mi chýbali," priznal reportér, ktorý sa už  postavil pred kameru. Za sebou má niekoľko reportáži. Ako inak, o Tatrách.  J. Kubáni, ktorý je známy najmä svojou dobrodružnou povahou sa z obrazoviek Joj-ky stratil zhruba pred piatimi mesiacmi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Priznal, že mal problémy s pitím, že pil intenzívne a takto riešil problémy. „Až neskôr som pochopil, že vlastne nič neriešim, len sa do toho alkoholu čoraz viacej zamotávam. Bola to moja vina," sype si popol na hlavu. „Každý deň v liečebni som si nadával do sprostých, že som si takto pokazil život," krúti dnes hlavou obľúbený reportér. 

„Nalieval som sa v súkromí vodkou, akoukoľvek značkou, od tej najkvalitnejšej až po tú najlacnejšiu. Najskôr som si nahováral, že to mám pod kontrolou, že si nikto nič nevšimol. Až dnes viem, že opak bol však pravdou, len mne vtedy nedochádzalo."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Problémy sa postupne nabaľovali. Bolo ich stále viac. Lenže vtedy už Jožovi nechcel nikto pomôcť. „Bol som už definitívne opustený, takmer bezdomovec. Myslel som, že už je so všetkým koniec. Vtedy som zavolal Vladovi Jurekovi, kolegovi z Prešova. Bol to fakt dar z nebies. Napriek tomu, že on je mladší a ja už mám čo - to odžité, vzal môj život do svojich rúk. Zaviedol ma do liečebne, ale najdôležitejšie je, že sa mi od začiatku veril. Veril, že skoncujem s pitím a začnem žiť normálne. Vložil do mňa obrovskú dôveru," spomína na časy v alkoholickom opojení J. Kubáni a dodáva: „Viem, že môj návrat nebude ľahký, počítam aj negatívnymi reakciami. Vlado mi však veril, verí a ja ho nemienim sklamať."

Janka Štefková

Janka Štefková

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rada ľudí, spoločnosť,rada cestujem spoznávam cudzie krajiny, milujem literatúru a zvlášť Maxima. E. Matkina Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu