reklama

Mami, aj ja chcem mliečnu desiatu!

V škole zazvonil zvonček a bola prestávka. Všetci sme sa vyhrnuli na chodbu a niektorí priamo k tetuške školníčke. Rozdávala mliečnu desiatu. Mala to v takej veľkej prepravke a tí, ktorí to mali zaplatené stáli v rade a čakali na mlieko v sáčku. Buď karamelové, alebo  obyčajné... Ja som nebola prihlásená. Ticho som závidela spolužiakom. Veľmi sa mi páčilo, ako pili to malé, asi 2- decové mlieko priamo zo sáčku. Otvárali si ho zubami... Aj ja som to chcela., túžila som po tom. A niektoré kamarátky pili to malé mliečko zo slamky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ticho som závidela spolužiakom. Veľmi sa mi páčilo, ako pili to malé, asi 2- decové mlieko priamo zo sáčku. Otvárali si ho zubami... Aj ja som to chcela., túžila som po tom. A niektoré kamarátky pili to malé mliečko zo slamky.

Prišla som domov a povedala o tom mame. Usmiala sa a o pár dní som už aj ja chodievala na mliečnu desiatu. Lenže už sme nemali mlieko v sáčku, ale termix. Bola som smutná, ale zjedla som ho. Už ubehli nejaké tie roky, ale ja si dodnes pamätám, ako veľmi som túžila po „mliečnej desiate.“

Janka Štefková

Janka Štefková

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rada ľudí, spoločnosť,rada cestujem spoznávam cudzie krajiny, milujem literatúru a zvlášť Maxima. E. Matkina Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu