Slušne sa ospravedlnil a vysvetlil, že odkedy majú spomínané zľavy z portálu, nestíhajú recepčné vybavovať nápor klientov. Kamarát na to, že veď dobre, ale to nie je jeho problém, že on len chce prísť, zaplatiť a mať sa v Tatrách dobre. Riaditeľ na to - veď príďte a budete sa mať fajn. „Ako bonus od nás máte all inclusive služby, aj keď momentálne nie sú v ponuke," povedal.
Kamaráti, hoci tam už ísť nechceli, dali hotelu šancu, sadli do auta a šli.
Hotel Nezábudka ich privítal tak, ako sa patrí. Pekná recepcia, pekné usmievavé recepčné, milé privítanie. Pekné ubytovanie, fajn kuchyňa, fajn obsluha.
Pokecali s riaditeľom. Ten im vysvetlil situáciu - že dievčatá na recepcii majú fakt roboty vyše hlavy. Že okrem ubytovania tu je celý deň aj obsluha klientov v bare, vybavovanie požiadaviek v rámci all inclusive.... Neklamal. Hala na recepcii bola fakt plná spokojných a zabávajúcich sa hostí po celé tri dni, čo tam kamaráti boli. A stále zvonili na recepcii telefóny. Aj keď by sa asi žiada nejaký ten záver, že sa dačo akože pokazilo, sklamem vás. Všetko bolo fajn, aj vodný svet,aj sauna, aj bazén bol čistý, aj zvieratká pri hoteli spokojné a najedené... Aj tenisový kurt bol stále k dispozícii...
Aj správanie personálu aj porcie v jedálni boli super a chutné. Tu nie je naozaj čo vyčítať. Len pochváliť. Ak to takto pôjde ďalej aj v ostatných hoteloch či penziónoch, Vysoké Tatry konečne začnú prosperovať. Veď čo si budeme nahovárať, už by bolo aj na čase...