reklama

Ach tie horoskopy!

No, dobre, tak priznávam, áno, fičím na tom. Na tých horoskopoch, na tých predpovediach, na tých predpovediach veštcov. Na začiatku roka je toho plno. No ale keď ja chcem vedieť, čo ma čaká! A čo nie a kto mi ublíži a tak. Takže, nakúpila som plno časopisov – teda tak asi štyri ks. V každom bol horoskop na celý rok. Všade mi vyšlo, že dobre, že kariéra fajn, že super sa mi začína rok a tak. Poteší. Veď koho by nie. Potom som počúvala rádio.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Tiež dobre, super rok, všetko fasa.

No a potom ešte jedno rádio a veštica, a.... radšej nemenujem. Zle, všetko zle, zlý rok, súdy, kariéra nedobre, proste nanič. Moderátori jej povedali, že vlastne všetky znamenia podľa jej veštby sú na tom zle...

Tak ja teraz neviem, komu mám veriť. To akože hviezdy sú také rozporuplné? Jednej veštici ukážu tak a druhej tak? A to akože komu a čomu a kedy mám veriť? Čo mám teraz robiť? Som zmätená a viem, že nie len ja. Podľa jednej veštice sa kríza skončila a čaká nás dobrý rok a aj roboty bude viacej. A druhá povedala, že kríza ešte len príde a že teraz uvidíme, čo to je.... Ježiši, to sa zle už len počúva, radšej nad tým nerozmýšľam...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak som sa rozhodla – kašlem na veštice, na hviezdy, na horoskopy a na všetko, čo s tým súvisí. Urobím jedno – budem veriť tomu dobrému. Pozitívnemu a bude sa mi dariť. Tomu verím a verím, že sa mi bude dariť. Nakoniec, karty si vyložím aj sama. A už žiadne horoskopy na celý rok! A hlavne tie negatívne!

Janka Štefková

Janka Štefková

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rada ľudí, spoločnosť,rada cestujem spoznávam cudzie krajiny, milujem literatúru a zvlášť Maxima. E. Matkina Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu